مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:272022-08-17سياسي

فارس من| نگاه ویژه رییس جمهور به جازموریان در سفر به استان کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مخاطبان فارس من خبرگزاری با ثبت کمپین مطالبه مردمی احیای تالاب بین المللی جازموریان از رییس جمهور خواستار بررسی دقیق موضوع، هلیل رود جریان یابد و آبگیری تالاب جازموریان (ضمن تشکیل کارگروه احیای تالاب جازموریان و تعیین حقابه قانونی آن توسط کارشناسان با حضور مسئولان استانی و کشوری و الزام رعایت آن توسط مسئولین سدها) در تمام فصول صورت پذیرد.

  اما آیت الله رییسی رییس جمهور کشورمان در سی و یکمین سفر استانی اش به استان کرمان 21 مرداد ماه امسال ضمن بازدید هوایی از منطقه جازموریان در حاشیه دیدار با مردم روستای کروچان از توابع بخش جازموریان اظهار داشت: موضوع شهرستان شدن جازموریان بررسی و کارهای مقدماتی آن در استان انجام شده است.

رییس جمهور عنوان کرد: استاندار و بخش های کارشناسی نظر مساعدی در این ارتباط دارند و به است، بیکار بماند.

وی تصریح کرد: مسئله بیکاری، خیلی ها را رنج می دهد و در منطقه این ظرفیت موجود است که بیکاری را رفع کند با آنکه فعال کردن منطقه ویژه جازموریان مصوب شده اما 15 سال به ناحق و ناروا معطل مانده است.

  رییس جمهور با بیان اینکه ظرفیت و شرکت های بزرگ معدنی در منطقه داریم و این شرکت ها مسؤولیت اجتماعی نسبت به مردم و توسعه منطقه دارند، تصریح کرد: با فعال کردن شرکت ها در منطقه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نگاه ویژه رییس جمهور به جازموریان در سفر به استان کرمان

فارس من| نگاه ویژه رییس جمهور به جازموریان در سفر به استان کرمان